Folkemødet 2016 nærmer sig. toft kommunikation deltager naturligvis igen - og vi glæder os. Der er nemlig en helt speciel stemning, når frivillige foreningsmedlemmer, politikere, journalister, medie- og erhvervsfolk samt borgere fra d. 16.-19. juni forvandler den smukke havneby i Allinge til politisk festival.

Folkemødet er ikke kun sol og røgede sild, festival og fadøl. Det er en unik mulighed for at sætte dagsorden og få indflydelse. Men konkurrencen er hård. Folkemødets fire dage byder på tusinder af arrangementer og mange tusinde deltagere. Derfor kan det være svært at få værdi ud af sin deltagelse, hvis man ikke er klædt ordentlig på. I toft kommunikation har vi lang og god erfaring med Folkemødet. Vi har deltaget i alle Folkemøder indtil nu, vi har stået bag succesfulde arrangementer og vi har sammensat skræddersyede programmer, der har skabt værdi for specifikke organisationer og personer.

Skal du med? Kontakt direktør Søren Toft på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller mobil 26 19 01 19, hvis du er i tvivl om, hvordan du skaber værdi gennem deltagelse i Folkemødet 2016.

Vi glæder os til at se dig på Folkemødet!

Vi bliver ældre, og vi skal spare op. toft kommunikation bistod ATP og Ældre Sagen på Folkemødet 2014.

 

I 2014 valgte ATP og Ældre Sagen toft kommunikation i forbindelse med deres tilstedeværelse og budskab ved Folkemødet. Med organisering af event og kontakt til dagsordenssættende beslutningstagere som paneldeltagere, sikrede toft kommunikation de to organisationer bred tilstedeværelse, PR- og mediedækning.

 

toft kommunikation var ansvarlig for arrangement, rapportering, videoproduktion og PR-indsats i forbindelse med deres velbesøgte debat på Folkemødet 2014, der bl.a. gav indslag på TV2 News Finans samt DR 2 Morgen i en ellers presset medie-agenda under Folkemødet.






toft kommunikation hjalp med at genfinde danskernes læselyst.

 

I 2015 valgte Kulturministeriet toft kommunikation til at stå for PR-indsatsen i kampagnen Danmark Læser. Baggrunden for kampagnen var et fald i antallet af danskere, der læser skønlitteratur. Derfor igangsatte forhenværende kulturminister Marianne Jelved læsekampagnen Danmark Læser, der skulle genfinde danskernes læselyst.

 

toft kommunikation sikrede kampagnen dækning på sociale medier og bred pressedækning før, under og efter Danmark Læser Dagen den 23. april 2015,

hvor 100.000 bøger blev delt ud til læselystne borgere.

PR-indsatsen resulterede i flere end 360 unikke pressehits. Og i ugen, hvor kampagnen blev lanceret, var der 30 pressehits om dagen.

Se mere om kampagnen her.

 

 

I 2013 fejrede Ministeriet for Forskning, Innovation og Videregående Uddannelser Danmarks innovative kræfter. Ministeriet valgte toft kommunikation til at stå for presseomtalen, da fem af Danmarks mest innovative virksomheder blev kåret ved innovationskonkurrencen InnovationSTORM.

 

Presseindsatsen sikrede arrangementet 37 unikke pressehits over fire måneder i efteråret 2013 samt et langt indslag i TV2 Nyhederne i forbindelse med konferencen. Fhv. minister for forskning, innovation og videregående uddannelser, Morten Østergaard fortæller: 

 

”Ambitionen for InnovationStorm var at sætte fokus på de mange banebrydende, ambitiøse, overraskende, skæve og nødvendige innovationer, som danske virksomheder dagligt bestormer os med, og det lykkedes”.

 

 

 

 

 

 

Kulturministeriet sikrede kunstneres rettigheder – toft kommunikation sikrede presseomtalen.

 

toft kommunikation sikrede presseomtale for Kulturministeriets kampagne Share With Care. Kampagnens fokus var at fremhæve de tjenester, der støtter kunstnerne bag produkterne, når vi oplever og deler musik, film, tv, spil og litteratur på internettet. Med 82 unikke pressehit fordelt på seks måneder - et gennemsnit på tre presseomtaler om ugen – sikrede indsatsen Kulturministeriets kampagne bred og relevant presseomtale. Share With Care fik omtale i både tv- og radioprogrammer, landsdækkende aviser, fag- og medlemsblade samt indslag i TV2 Nyhederne.